пʼятницю, 29 грудня 2017 р.

Результати конкурсу "Бобер"


Дніпровський район місто Запоріжжя

школа
Код школи
К-ть   учасників
Добрі
Відмінні
Звичайні
1
ЗНЗ №22
81301
34
14
1
19
2
ЗГ №31
81302
23
10
1
12
3
ЗГ №50
81303
110
57
4
49
4
ЗНЗ №61
81304
9
3
0
6
5
ЗОШ №69
81305
83
35
26
22
6
ЗЗШ №73
81306
13
8
5
0
7
ЗОШ №81
81307
35
24
6
5
14
ЗНЗ №89
81308
43
16
7
20
8
ЗОШ №86
81309
42
25
4
13
9
ЗСШ №100
81310
29
11
17
1
10
ЗНВК "Еврика"
81311
27
14
6
7
11
ЗК "Елінт"
81312
293
144
78
71
13
ЗБЛ №62
81313
97
28
15
54
15
ЗНЗ №87
81314
22
4
0
18
16
ЗОШ №29
81315
14
4
8
2
17
ЗНВК 109
81316
28
3
3
22

Немає коментарів:

Тема МО: Впровадження інформаційно-комукаційних технологій, методу проектів, профільного навчання на основі компетентнісно-зорієнтованого підходу для підвищення результативності та якості навчальної роботи вчителя.
Основні напрямки роботи МО:
1. Організація активної адресної допомоги вчителям у використанні передових технологій для формування розумової та інформаційної культури учнів у процесі викладання інформатики.
2. Забезпечення вчителів матеріалами методичного характеру (в електронному варіанті).
3. Створення банку конспектів відкритих уроків, позакласних заходів, методичних розробок тем уроків та тестів для оцінювання учнів рівня їх знань для обміну досвідом. Наповнення банку в районі триває уже чотири роки (частина в електронному вигляді, частина на папері).
4. Вдосконалення педагогічної майстерності.
5. Підготовка учнів до конкурсу ­– захисту в МАНІ / Проводимо творчі звіти учнів, які приймали участь в конкурсі, знайомство з їх роботами, обговорення можливих тем для конкурсу, консультації з викладачами вузів/
6. Демонстрація позитивного творчого досвіду (на уроках і позакласних заходах та заняттях). Творчі звіти вчителів.
7. Інформаційно-методичні наради.
8. Використання проектної методики для формування навичок мислення високого рівня на уроках інформатики.
9. Використання педагогічних програмних засобів на уроках інформатики. Організація та проведення уроків з використанням програмних засобів.
10. Змістове наповнення та формування методики викладання профільних спецкурсів. Розробка практичних робіт, завдань для профільних спецкурсів.

Кількісний і якісний склад педагогів МО.
Спеціаліст - 8 вчителів;
2 категорія - 5 вчителів;
1 категорія - 10 вчителів;
вища категорія- 14 вчителів;
Всього - 37 вчителів.

Звання мають:
Старший вчитель - 5 вчителів;
Вчитель-методист -2 вчителі.

Шановні вчителі! В новому навчальному році/листопад/ планується проведення міського конкурсу проектів "Безпека роботи дітей в Інтернеті"

Запрошуємо до співпраці!